onsdag 3 juni 2009

Bluffväder!

Vaknar och tittar ut - sol, blå himmel - kan detta verkligen stämma? Tittar ut ordetnligt och ser ett svart stort område. VARFÖR ska det blåa vara precis där jag tittar ut på morgonen? Förstår inte det riktigt. Men, jag fick ju vara glad för några sekunder :)

Sedan vill jag även tala om att jag inte tänker bry mig längre om dessa sjuka kommentarer (Från Anonym) som inte ens går att tyda för stavningen suger. Det har fått mig att förstå att det är någon jag känner som inte kan stå för sin identitet, hur barnsligt är inte det? Jag känner faktiskt ingen som heter Emma, Jag vet en som heter Emma, den Emma är fan så mkt mognare än denna. Så bort med alla psykon som bara vill förpesta ens tillvaro :)

Nu ska jag äta frukost :)
Pussherrå!

2 kommentarer:

  1. Hej gumman! Du har så rätt! Bort med anonyma! Finns inget värre än folk som håller på! Hoppas allt är bra med dig hjärtestjärta! Miss u. Trevlig dag! Kram Jess

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Oj..oj..oj vilken diskution det har blivit med anonym på Heléns blogg, hur orkar denna anonym med. Verkar totalt pantad. Ha en bra dag trots allt. Ta hand om dej. Kram Madde

    SvaraRadera