torsdag 4 juni 2009

Att vara gravid!

Är en konstig och helt underbar upplevelse. Man mår oftast skit - men ändå så finns glädjen hela tiden. Man kräks ibland, sedan kollar man sig själv i spegeln och ser den lille magen som kanske är lite större just denna dag. När jag ligger i soffan eller i sängen så brukar jag stryka handen över magen - ofta kommer Victor och lägger sitt huvud mot magen och pussar på den, sedan pratar han med den lill* där inne, tuss där inne vet nog vem alla är nu, vad alla heter, bor och hur gamla de är. Som Jessica E sa: När bebisen kommer ut kommer den direkt säga: "Tjena Anna och Victor" Jag vet inte riktigt vart jag vill komma med detta inlägg, men bara få tala om att jag är så lycklig över att få vara med om det här. Det är så overkligt - jag ska bli kallad "Mamma" och Victor "Pappa" Så häftigt. Snart är Rutin UL, det ska bli fruktansvärt spännande. Jag tänker inte skriva vilket datum det är här i bloggen. Ni får reda på det när det är gjort =)

Nu ska jag fixa lite - Sen klockan 12 ska jag göra en balfrisyr på en tös.

Pusshaj!

1 kommentar:

  1. Åh gumman - jag älskar att läsa /Höra dig skriva/prat om detta - dina förväntningar, tankar o känslor inför det kommande barnet som måga går o väntar på! Jag lägtar så.... Älskar dig! Puss

    SvaraRadera