torsdag 4 juni 2009

Mm, obehagligt kanske!?

Igår somnade jag tydligen 20:45, första gången på något år kanske, men som många säger... graviditetshormonerna frodar i kroppen så det kanske inte är så konstigt att man är rätt trött. Men, det värsta är att jag missade kvällsarbetet igår, vet ingenting och det är rätt obehagligt. Väntar på att Helén ska ringa så jag kan få en uppdattering :)

Så kul med lite nya läsare och ännu roligare med en trevlig kommentar också, tack Diana för din kommentar :)

Nu ska jag ta mig till frukostbordet för att få i mig lite frukost! Sedan ska jag kika på allas bloggar runt i kring här :) Saknar min dator för det är vissa bloggar jag inte kommer åt.

Ha en bra dag!

Pussfiskar!

3 kommentarer:

  1. Vill önska dig och magen en fin dag! Kram :)

    SvaraRadera
  2. Har ringt dig 36 ggr/ tar mobben nu!! :)PUSS

    SvaraRadera
  3. http://heponimas.wordpress.com/2009/06/04/award-2/

    Du har en award o hämta hos mig! =)

    SvaraRadera