torsdag 26 mars 2009

Funkar det nu?

Förrut imorse när jag skulle skriva så funkade det inte. Står att det ska vara ett schemalagt avbrott, men nu funkar det att skriva utan att det kommer upp felmeddelanden. Har druckit mitt morgonkaffe och duschat. Victor ligger fortfarande och sover som ett litet barn. Vill inte väcka honom, så sällan han får sova ut. Men ska väcka honom snart så vi hinner handla.

Tack snälla ni för alla kommenterer, det är alltid kul att få läsa kommentarer från sina läsare, börjar förstå att jag har ett gäng, om inte annat så syns det på besöksmätaren, jag har ingen aning vem som läser, det vore kul att veta, så om ni vill ge er till känna får ni gärna ge en liten kommentar :)

Nu ska jag sminka mig och väcka Victor :)
Ha en bra dag alla!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar