måndag 23 mars 2009

Segt.

Godmorgon!

Igår blev det inget skrivande. Jag låg helt däckad i soffan HELA dagen, hade nog ingen kontakt med omvärlden förutom med en grymt förbannad Helén, (Som fick sin mobil stulen när hon var på krogen) mammi, pappi och Victor. Annars sket jag i allt. Det var rätt skönt. I lördags hade vi lite party, skulle ha varit smyckesparty först. Men det fattades folk, så det blev bara ett Party Med mammi, pappi, B och K. Det var jätte kul. Jag lägger upp lite bilder sen kanske, det tar sån tid för mig att lägga in bilder i datorn - sladden funkar inte. Så jag får helt enkelt sitta och blåtanda över bilderna och det är inte det blixten direkt.

Nu ska jag äta frulle.
P & K

1 kommentar:

  1. Haha - en grymt förbannad Helén - yepp kan man gått säga, men mer förbannat besviken oxå! Ringer snart - Maja har okuperat tfn... NU skulle jag behöva haft MIN mobil!!!!! *Grrr* Puss

    SvaraRadera