tisdag 24 mars 2009

Tisdag!


Hejsvejs!

Nu skriver jag enbart för min egen skull. Har alltid gjort det innan, men detta är nog inte så intressant att läsa för er. Det handlar bara om vad som står på listan idag - vad jag ska göra.
  • Bädda sängen
  • Duscha
  • Gå en långpromenad med hundarna.
  • Städa & Tvätta
  • Äta lunch
  • Plugga
  • Victor kommer hem
  • Yoga (Har en egen bok)
  • Laga middag - någon som har nåt bra tips?

Skulle behöva komma in på bloggen för att stryka över det jag har gjort men det finns ju ingen överstrykningsgrej så jag får helt enkelt hitta något annat sett.

Idag känns det som en bra dag, har mycket vilja och tro det eller ej, energi att göra saker. När jag kom upp så kände jag bara usch... men nu är det lite sol och då får man lite lust att städa och fixa. Jag har inte bestämt mig om jag ska ta med båda hundarna eller bara en, Selma vill gärna leka med Bella, men Bella vill inte leka med Selma, då blir det en hund som går bakom och inte vill gå fram, medan nästa hund går framför och drar. Tar nog en hund i taget... Jag ska ta med kameran idag tror jag, kan bli rätt fina kort.

Ha en bra dag, för det ska jag ha.
Puss & Kram.

2 kommentarer:

  1. Hallå - hejsan heeej! Du glömde en punkt! * Prata med Helén i tfn 198 ggr typ! Hahaha - puss, ses sen!

    SvaraRadera
  2. Ja just jävlar.... skit också...

    SvaraRadera