tisdag 17 mars 2009

Hemma igen efter spökjakt!

Godkväll!

Jahapp, då var man hemma igen efter min andra "riktiga" spökjakt, med min Helén. Som vanligt när vi tar oss ut så är det Helén som får in det mesta. Det gick väldigt bra och Helén prickade som vanligt in mycket intressanta saker. Vill inte gå ut med för mycket, med respekt till de personer som bor i lägenheten. Det gick bra helt enkelt =)

När Helén skulle släppa av mig märkte jag att jag hade glömt nyckeln, ja men smartpanna Anna. Men jag fick ju mer tid för Helén, så vi åkte runt i lilla Kumla, kollade på en del ställen där jag har bott och Helén har bott. Det var mysigt. Victor var ju och träna, men sedan kom han, och då kom jag in =)

Nu sitter jag här och är rätt så trött. Har ätit lite spagetti och köttbullar, ketschupen var slut så jag fick ta bearnessås till istället och det funkar lika bra. kall Bearnesssås ska det vara sjukt gott!

Gnatt.
Anna.

1 kommentar:

  1. who you gonna call? GHOSTBUSTERS! Doo do dood od do... Haha, skoja bara! Tack för en mysig kväll igår - alltid lika underbart att vara i din närhet... Puss - love! <3

    SvaraRadera