tisdag 24 mars 2009

Kväll.

Då ska vi se vad jag har hunnit med, någon som är nyfiken? Nej.. jag förstod det. Men jag har iaf hunnit med att:

  • Städa & Tvätta
  • Plugga
  • Helén kom över en sväng bara för att säga "hej" (Hej, Hej då, hej då, hej då och hej då, hon glömde lite saker bara, så är det att Heta Helén, nu vet ni det också)Victor kom hem
  • Äta middag
  • Gått en långpromenad med hundarna, fast jag gjorde det senare istället med Victor. Promenaden började med att Selmas stryphalsband gick sönder.


Jag tyckte att lite kort skulle passa in idag, så här kommer lite av dagen!




- Innan falukorven ska in i ugnen, blev gott!




- Jag och mitt hjärta!







- Selma & Bella.

4 kommentarer:

  1. Hej! Hej då... men HEJ igen... Jo du... Hej då då.... Hörru tjenare! Hahahaha - virrpannan H du vet! Vad fina ni blev på bilden! Älskar dig! Puss

    SvaraRadera
  2. Världens sötaste husse och matte och världens sötaste vovvar! Ni är bäst allihopa! Puss från en stolt mammi

    SvaraRadera
  3. Du är verkligen en virrpanna... inget som du bara säger...

    Tack älskade mammi för din kommentar - GLAAAAAAAD!!! Älskar dig!!

    SvaraRadera
  4. Vad konstigt att en virrpanna kan vara så klar o komma ihåg det mesta? Hur fan fick han där uppe det att gå ihop? Haha Puss

    SvaraRadera