fredag 20 mars 2009

Städning.

Hello igen!

Var nyss inne på Fias blogg, och såg hur fint och städat det var i deras lägenhet (hon hade lagt upp lite bilder) Fick nästan ångest när jag tittade mig omkring och såg hur stökigt det var här hemma. USCH... jag tycker det är förjävligt nu.. Men har varit så mycket och när man är lite halvdäven så orkar man inte riktigt.. Sen är diskmaskinen trasig - varje gång man ska sätta på den får man slå flera gånger på luckan vilket leder till att knapparna åker in. Då måste man skruva isär luckan och sätta tillbaka knapparna, sedan sticka kniven i ett litet hål så att luckan stängs ordentligt. Ja helt enkelt en skit jobbig procedur. Men, jag får nog ta fram diskstället och diska för hand, sedan köpa en ny diskmaskin när vi får lite mer pengar, för det kostar ju en hel del.


Nu funderar jag på att sätta musiken på högsta volym och börja städa. Fick drivkraft av Fias blogg - tack gumman!

Selma är mycket bättre idag, såret har minskat och blöder inte alls - nu är det bara en sårskorpa.

Nepp, nu blir det MUSIIIIIIK!
Pusshej!

1 kommentar:

  1. Men gumman då, inte ska du ha ångest för det, jag bara är sån av naturen, alltid ordning o reda haha..kan bli tröttsamt ibland dock men..kul att jag kunde inspirera lite iaf :) men va fasen gällande diskmaskinen, det finns ju faktiskt bra nuförtiden för drygt 3000. om du o Victor lägger hälften var så borde de ju gå? bara ett tips från mig :) puss o kram på dig

    SvaraRadera