måndag 23 mars 2009

Morfar

Godkväll alla männsker!

Har suttit och pratat med min älskade Morfar i telefonen, 1 timma - han bloggar, Fatta att min morfar bloggar är inte det lite häftigt. Jag har lärt han allt jag kan - dvs, lägga in en bild, besöksräknare och inställningar av olika slag. Han är faktiskt ganska smart när han vill lägga den sidan till. Men när jag sa att vi hade pratat i en timma sa han, nu ger vi oss för idag för annars blir det för mycket för min hjärna. Här har ni Morfars blogg *Varning* Mycket politik! Men gubben vill nå ut till folk så jag hjälper honom lite på traven :)

Nu ska jag hjälpa Victor att träna mage.

P&K

2 kommentarer:

  1. Hahaha - det är ju underbart! Krut i morfar!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha ni är underbara du och Morfar! Puss

    SvaraRadera