tisdag 17 mars 2009

Våååååååååååår =)

Hej där ute i vårvädret!

Det känns så fruktansvärt skönt att det är sol ute, har suttit på altanen med en kopp kaffe och en engelska bok. Solen värmer riktigt skönt. Hoppas vädret håller i sig ett tag till.

Är så nöjd över mig själv som fixade designen av bloggen själv, utan Heléns hjälp, det var faktiskt snarade jag som fick hjälpa henne med besöksmätaren *Ler stolt* Men det är faktiskt fruktansvärt enkelt att hålla på och mickla, den andra bloggen var ju bara ett stort enda frågetecken på hur saker och ting skulle se ut.

Jag blir så irriterad på väckarklockan som jag och Victor köpte på Ikea. Ni ska veta att jag inte vaknar till något när jag väl sover, det finns inte en chans. Men så köpte vi en enkel väckarklocka från Ikea, den låter hela tiden (Tick tack tick tack tick tack tick tack) rätt jobbigt. Men iaf för att komma till saken, Victor provade väckarklockan i helgen när han skulle upp och jobba, oh jävlar jag flög upp som en kanon, det lät som ett krigslarm hägrade i rummet. Det är till och med så Selma flyger och det är inte vanligt, för hon är en riktig latmask på morgonen..

Nu har jag ätit lunch och ska fortsätta städa. Ikväll ska jag och Helén hem till en vän som har lite oroligt i hemmet, så vi får väl se hur det går, kanske blir något att blogga om ikväll.

Ha en fortsatt skön dag.
Puss och Kram
Anna

1 kommentar:

  1. Darlingen! Hihi - vilket härligt inlägg! Är råimponerad av IKEAS väckarklocka som kan få dig att studsa upp som en kanon ur sängen när du sover! SÅ IMPONERAD är jag... Funderar på att skriva in en dagens ros till dem för att de har uppfunnit en BRA klocka... tick tack tick tack... ;) Jag hittade alvedon så nu hoppas jag att värken försvinner - så jag kan koncentrera mig ikväll! Puss o kram till dig my # 1 !

    SvaraRadera