söndag 29 mars 2009

Lite party!

Igår ringde Helén mig ganska sent och säger helt ledsen, Fan Anna jag får inte med någon ut och jag är barnledig... vem kände sig inte tvingad till att liva upp stämningen då om inte jag? Hur ofta får den kvinnan vara barnledig? Jag vet ju hur viktigt det är för min lilla stumpa att komma ut och göra något då, typ dansa :) Så jag åkte hem till Helén och hon sminkade mig och fixade håret på mig, kändes så skönt att bli lite ompysslad, sen drack vi lite vin :) Vi bestämde oss för att gå ner till hotellet! Vi trodde ju att det skulle vara disko och sånt, men nejhej då - trubadur kväll med mogen dans. Vart bugg och lite sånt. Jag skulle kunna säga så här... fy fan vad synd att inte mammi kom. Hon hade älskat att vara där, dem spelade massa gamla låtar som Dire Straite - Walk of life och massa andra.




Blogspot vill inte ladda upp fler bilder så jag redigerar inlägget sen om jag kommer ihåg!

Nu ska jag äta lite!
Puss o kram!

1 kommentar:

  1. Jag hade gärna varit med, vå får ta det en annan gång när det är mogendans!! Puss mitt allt!

    SvaraRadera