onsdag 18 mars 2009

Hej hopp!

Hejsan svejsan!

Igår somnade jag direkt när jag lade ner huvudet på kudden. Så förbannat skönt. Det var längesen som jag somnade så tidigt. Sovit hela natten har jag tydligen gjort också. Idag kommer Towe hit *wiee*, vi ska prata lite, sedan bär det av hem till henne för att jag ska klippa hennes mammas hår, sedan ska hennes mamma klippa mig, sist jag klippte mig var den 12 juli. Det är ju nästan skandal, och här ska man kalla sig "Frisör" Ruggigt dåligt av mig, men sånt är livet. Vill inte lägga ut nästan 400 spänn på att toppa en millimeter.

Är lite fundersam på vad det är som är fel i vårt hus. Har luktat avlopp lite för länge nu. Jag tror det kommer från tvättstugan, men jag är inte säker. Får ta det med Victor när han kommer hem. För igår hann vi ju knappt säga "hej" till varandra.

Man börjar fundera på ibland vart världen tar vägen, när man går in på aftonbladet och läser "77-årig kvinna drev spritbutik i hemmet" 77 år, är man inte pensionär då? Finns det inget annat man kan göra för att tjäna ihop lite extraknäck? Jag tycker det är rätt gulligt. Ja jag vet dubbelmoral - men skit samma.

Nu ska jag hoppa in i duschen, koka mig ett ägg, och äta lite frulle, har inte hunnit gjort det än.

Ha en bra dag allesammans, antar att jag skriver mer sen.

Puss kram!

1 kommentar:

  1. Spritverksamhet? *nya tankear bildas* hahaha - undra om man kan skylla på alzheimers till polisen när man åker fast? *fnissar* Lova ya sweetie!

    SvaraRadera