onsdag 18 mars 2009

Väckarklocksskiten..


Hallo..

Nu ska den där väckarklockan väck. Den ringer i tid och o tid. Den står på klockan 5, men den ringer vid 15 och den ringer vid 19, hur är det möjligt, det måste vara något fel, jag hade kunnat accepterat om den hade ringt vid 17 när den står på 5, men nej... den vill ringa ändå. Jag ska lägga den i arbetsrummet istället. Victor kommer nog bli rätt arg eftersom den verkligen väcker en på morgonen. Men jag behöver faktiskt inte bli väckt klockan 19 på kvällen, dessutom så blir man skiträdd när den ringer, och så kul är det inte att få hjärtsnurp.

Nu ska jag lägga den i arbetsrummet, så de så, *Pssst, säg inget till Victor*


- SKIT KLOCKA!

Puss och kram!

3 kommentarer:

  1. Jag ska ringa Virre nu o skvallra! Thi hiii... Nä då. Ja men visst är det konstigt? Jag hörde ju själv hur vid dundret drog igång kl 17 idag! Jezez - jag hoppasde högt här hemma bara av att höra den genom tfn - så jag förstår dig verkligen att du inte vill ha den ringandes i tid o otid! Men i volketfall som helst så tänker jag sluta skriva nu - för att ringa dig! *L* Puss hjärtat mitt!

    SvaraRadera
  2. Haha, då får du med mig att göra.. Men du gumman när vi pratde var klockan 17, det kan vara för att klockan var 17 då.. men asså det är ju inte bara då utan flera gånger om dagen! Men nu är den Gone!!! :D:D:D:D:D Puss

    SvaraRadera
  3. hahaha det där med högt tickande klockor känner jag igen, när jag varit i belgrad hos mormor o morfar (då han levde) så hade han sin lilla klocksamling i köket, o jäklar vad den levde om på natten, det tickade o hoade o gud vet vad.. tokiga lilla morfar :D jag skulle vilja ha en sån där wake up light från philips, så det blir som en soluppgång i rummet :)

    SvaraRadera