torsdag 26 mars 2009

Kväller...

Ja då var det kväll igen, tyckte nyss det var morgon - dagen har gått ganska fort. Snart är det "Vad Blir Det För Mat" Med den snygge och manlige Per Morberg! Undra vad han ska hitta på idag. Jag tror att han har lite mer fantasi än vad jag har som gjorde 4 torra potatisbullar med lingonsylt. Senare är det två avsnitt av Big Brother (repris) Men jag kommer ju inte ihåg något av det så det blir som nytt. Jag har blivit en riktig tvtittare. Men det är ju så skönt att titta på TV och på tal om det så kanske Helén snart blir med på "Ensam mamma söker" Vilka kommer inte sitta klistrade framför tv:n då? Om hon blir utvald vill säga.

Tittade på NA förrut och såg att Atlas Copcos VD skulle få 20 000 000 i ersättning/bonus för något, orkade inte ens titta efter varför han skulle få det? Kanske inte finns något varför? Kan inte jag få en ersättning för att jag finns? Men nej då... för fan.. här ska man leva som i ett akvarium och vara glad för att få en liten smula då och då. Usch vad jag låter bitter nu, och vet ni!? JAG ÄR DET! Haha, sådeså. Nej men vissa saker tycker jag är lite halvskumt.

Nej nu orkar jag inte gräva ner mig i detta längre, jag ska gå och slicka på en lyktstolpe och hoppas på att någon hjälper mig loss fan det krävs action in my life

Heppåre!

2 kommentarer:

  1. Okej gå och gört;) Jag rycker mer än gärna*asg*

    SvaraRadera
  2. Hepp´åre kuckiluring där! Hahaha - en fröjd att läsa din text! Om jag inte hör en signal från dig om 5 minuter så får jag åka ner o leta efter en lyktstolpe med en AnnaPanna fastfrusen på! Haha... Älskar dig hjärtat mitt! Pyss

    SvaraRadera