fredag 20 mars 2009

Klipp klipp!


Hej!


Har precis kommit hem från mormor - har klippt henne. Lilla mormor blev så fin.


När jag var yngre så gjordes filmen föräldrarfällan, den har följt mig genom livet och jag kan fortfarande titta på den och njuta. Min blogg som heter Där drömmar ej tar slut (Where dreams never ends) kommer från den filmen det är ett vin som heter så. Jag har alltid önskat att jag ska hitta ett vin som heter exakt så, om jag inte hittar det vinet får jag väl göra ett själv. Natascha Richardson som spelar mamma till Lindsay Lohan i filmen har avlidit, hon skadades allvarligt i en skidolycka, och avled några dagar senare. Det tycker jag är jätte tråkigt. Natascha ser ut att vara en helt underbar kvinna.
- Rest in peace...



Jag har inte ätit något än - jag ska försöka göra det nu. Sköt om er. Vill även önska alla en trevlig helg.
Puss och kram
Anna.

1 kommentar:

  1. alltid tragiskt när en människa rycks ifrån livet..

    SvaraRadera