torsdag 7 maj 2009

Är lite uttråkad just nu..

Så jag kollade runt på lite bloggar och på Jessicas blogg hittade jag detta :)

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta, och radera mina svar. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (utom på fråga 1 förstås)! Lycka till!

1. Vad heter du? Anna
2. Ett ord på fyra bokstäver: Asså
3. Flicknamn: Alice
4. Pojknamn: Alfred
5. Yrke: Arkitekt
6. Färg: Askblond
7. Klädesplagg: Aftonklänning
8. Mat: Aborre som är smörstekt =)
9. Sak i badrummet: Askar?
10. Plats/stad: Anderstorp
11. En orsak att vara sen: Astmabekymmer
12. Något man skriker: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
13. Film: Aladdin
14. Något man dricker: Ananasjuice
15. Band: After Dark
16. Djur: Alligator
17. Gatunamn: Allebyvägen i Göteborg
18. Bil: Audi
19. Sång: Amazing - Aerosmith
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Aerobic


Nu ska det bli kul att se vilka som vill testa detta :)

2 kommentarer:

  1. 1. Vad heter du? Marie-Louise
    2. Ett ord på fyra bokstäver: Mupp
    3. Flicknamn: Maja
    4. Pojknamn: Mikael
    5. Yrke: Målare
    6. Färg: Magenta
    7. Klädesplagg: Munkjacka
    8. Mat: Moussaka
    9. Sak i badrummet: Matta
    10. Plats/stad: Malmö
    11. En orsak att vara sen: Missuppfattning
    12. Något man skriker: Men då!
    13. Film: Masjävlar
    14. Något man dricker: Mojito
    15. Band: Men at work
    16. Djur: Mamba
    17. Gatunamn: Malmgatan
    18. Bil: Mustang
    19. Sång: Min Gitarr
    20. Aktivitet med mer än en deltagare: Masstart på skidor

    Puh vad svårt! Men kunde inte låta bli...
    Puss
    Mammi

    SvaraRadera
  2. God förmiddag! Ha,ha,ha den testen har jag oxå i min blogg. Har en annan kul grej i min blogg, testa, kul grej. Ha en underbar helg. Kram Madde

    SvaraRadera