måndag 18 maj 2009

Karlar!!!!

Jaa, vad var det jag sa? Blogginlägg efter blogginlägg! Nu säger jag bara karlar! Har ju tjatat om ett tag här över att det luktar konstigt här hemma. Vi kan inte lokalisera vart det kommer ifrån, men det en del som påpekat lukten. När man redan mår illa så är man känslig för lukter. Nu ringde jag till Victor och sa att nu får det vara bra på den här jävla lukten - FIXA när du kommer hem. Då klämmer den stackars lille snutten ur sig att AntiSimex kommer, men jag vet inte datumet! Jaaa!!! Fint! bra att du informerar mig om det nu!?

Hahh... herrå


Uppdattering - fem min efter mitt blogginlägg ringer telefonen

Jag: Anna!
Victor: Hej älskling, duuu, kan du skriva in 1 juni i almenackan?
Jag: Nej, Jessica fyller då och det VET DU!
Victor: Jaa, men Antisimex kommer då på dagen alltså..
Jag: Heeehee... javisst gubben, ses sen Puss.
Victor: Puss.

Tänk på det ni kvinnor med män, skäll lite så KANSKE man får sin vilja igenom!
Nu är det mat!
Puss!

4 kommentarer:

  1. Hahahaha - trodde var jag som lämnade efter mig en doft! *asg* Bara tänker på när jag började hålla för din näsa o skrika: Stick Anna för fan! Haha

    SvaraRadera
  2. Ja karlar vad göra.. Ibland är inte hjärna med riktigt, med tanken på vad du skrev i min blogg...ha,ha "asg". Ha det så bra och hoppas att lukten försvinner. Kram Madde

    SvaraRadera
  3. Ja men jag tror det - att det är jag som drar med mig lukten asså - hör dig aldrig säga nått när jag inte varit hos er på länge... o sen när jag kommer så börjar det! :D

    SvaraRadera