tisdag 26 maj 2009

Jag vet att jag lever och jag vet att jag är gravid, haha!

Det kan man verkligen säga, inatt har jag inte sovit många timmar, vaknade illamåendes. Det är rätt jobbigt. Det är så skönt att man kan skriva i en blogg och få ur sig sina känslor. Det värsta är att illamåendet liksom har blivit värre, det är mer intensivt på nåt sätt. Svårt att förklara. Så jag väntar bara på den här "smekmånaden" som alla snackar om, när man mår som bäst! Oh vad jag vill uppleva det. Men får man inte göra det så är ju det skitsamma egentligen för våran älskade lilla bebis där inne kommer ju komma till oss, bara det blir ju helt fantastiskt, oh vad jag längtar *drömmer mig bort*. Jaja, för att komma tillabaka till verkligeheten först ska jag njuta av min graviditet!

Idag får vi reda på hur det blir med Bella! Så det kommer en uppdattering om det senare.

Nu kommer mammi och håller mig sällskap!
Pusshej

1 kommentar:

  1. Gumman - håller tummarna för Bella o er idag! Ring mig när Mammi har åkt hem! Miss ya anf love ya! Puss

    SvaraRadera