tisdag 12 maj 2009

Världens bästa nyhet - glaaaaaaaaaad :D

Jaha då mina vänner, nu ska jag berätta varför jag har varit lite off och lite kryptiskt i mina skrifter. Under nio veckor har jag varit trött och fruktansvärt illamående, med världens bästa orsak - det finns en liten bebis i min mage *gråter av lycka* FATTAR NII???? JAG OCH VICTOR SKA BLI FÖRÄLDRAR!!!!!!!!!!!!!!

Nu kommer min blogg handla om den lill* där inne, hur jag mår, planeringar osv. Är nu i V 12 (11+0)

Ha en bra kväll alla vänner.
Puss och Kram.

16 kommentarer:

  1. ÄLskade vän! ÄNTLIGEN så kan vi prata/skriva öppet om detta o jag är så glad för eran skull! Hihi - o jag kan få blogga om det oxå - hur det är att "leva tillsammans" med en gravid kvinna! Fyyyyy faaaaan!" *asg* Love ya!

    SvaraRadera
  2. Äntligen får jag gå ut officiellt och tala om det som är det roligaste på länge. Min lilla Anna skall bli mamma. Hurra minst fyra gånger.

    SvaraRadera
  3. Jaaa det är verkligen världens bästa nyhet! Har du kollat in denna ?
    http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?id=28583
    Älskar er alla tre, puss från Mamma

    SvaraRadera
  4. Hmm okej, grattis! Men är du verkligen redo för att bli mamma då?

    SvaraRadera
  5. Tack älskade familj inkl Helén för era kommentarer, det ska verkligen bli så kul! Mammi vilket roligt klipp hihi :)

    Anonym - Det är väl ändå min ensak att bedöma om jag är redo att bli mamma, vad fegt av dig att vara anonym, du verkar ju känna mig eftersom att du du kommer med sådana påhopp! Tack för ditt grattis iaf!

    SvaraRadera
  6. Ett jätte STORT GRATTIS till dej och gubben. Det var fegt att kommentera som anonym. Nån som är avundsjuk eller? Kram Madde

    SvaraRadera
  7. Till anonym! Skit på dig, det är ju lite sent att tänka på när bebisen redan är i magen. Till skillnad mot vissa andra så har Anna och Victor en familj och ett nätverk som finns där hela tiden. De kommer att bli världens bästa mamma och pappa och jag kommer att bli världens bästa mormor så kom inte med några mer idiotiska inlägg är du snäll, då kan du lika gärna låta bli, det är knappast ditt problem eller, din elaka avundsjuka jävel?? Har du inget bättre att lägga din energi på? Skaffa dig ett liv för fan! Usch för såna apskallar, borde inte bli arg egentligen men nu blev jag det!

    SvaraRadera
  8. Nu jävlar blir jag så förbannad! Anna är så redo att bli mamma. Hur fan kan man ge ett sådant påhopp till världens underbaraste Anna! Hur feg får man vara egentligen eftersom du är anonym? Man kan inte bli annat än glad över att Anna och Victor ska få ett knytte!

    Anna är gravid och hon och Victor ska bli mamma och pappa. Hör du det? MAMMA OCH PAPPA!

    Du är fan en taskig jävel som skriver sådant!
    Så för fan träd fram och visa vem du är istället för att vara en feg jävel.

    Från och med nu Anonym så kan du hålla käften annars har du inget här att göra.

    Grattis Anna igen till att du och Victor ska få ett knytte. Skit i vad andra säger! Du kommer bli VÄRLDENS underbaraste mamma och Victor kommer bli VÄRLDENS underbarste pappa.
    Ni är så värda detta!
    2 ska bli 3*studsar av glädje*

    Love you girl! Puss Jess

    SvaraRadera
  9. You go mammi - du ÄGER!!!!!!! Håller med dig till 100% - fy fan för dårar som öppnar käften med idiotiska påhopp!

    SvaraRadera
  10. öööh va? Påhopp:O hmm... De konstiga jag hört i mitt liv. Om detta hade varit ett påhopp så hade knappast skrivit " Grattis"?!. Bara en helt enkel fråga, inget vidare konstigare än det... Förstår ej varför du behöver ragera så hårt på eller göra en stor sak av det hela. Har fråga sj mina vänner detsamma när dom ska få barn och dom säger då: Helvete ja, 100% redo för det hela". Och för mesta brukar säga då " then go for it girl"
    Själv har ingeting att vara avensjuk på?!?!, varför skulle jag vara det?. Om jag redan har allt jag vill ha mitt liv. Visst barn och sånt vorre toppen:). Men själv är inte redo än för sånt, kanske om ett par år. Då kommer defentift plannera allt i minsta detalj och den lilla bebisen kommer bli efterlängtad och plannera till att komma till den nya värld med oss. Plus jag har alltid drömnt om att vara gift först innan jag skaffar barn. Barn är ett stort ansvar och ett stort steg i ett liv. Men själv vill jag ge mina barn det bästa barndomen dom kan få. Men just nu vill resa runt och spendera själv ett lite tag med min kära. ( men det helt min åsikt) Men vad din är vet jag ej! Det är upp till dig.

    SvaraRadera
  11. Okej, men då kanske du borde tänka på hur du skriver, med tanke på att många här reagerade på hur du skrev det hela. Du skriver att du frågar dina vänner och dem svarar att dem är redo för det, då är det dina vänner du känner dem, för tydligen kan inte du känna mig eftersom att du inte vet hur jag reagerar på en sådan fråga, du borde redan ha vetat svaret, för man skaffar inte barn och väljer att behålla det om man inte är redo. Min åsikt är att man ska leva livet så som man vill leva det.

    SvaraRadera
  12. Folk i dagens samhälle blir gravid varken dom vill eller inte, det bara händer ibland när det händer. Men det är skillande mellan plannerad eller inte " eftersom det förändra en värld för en människa". Alla är inte redo för... men dom flesta är det och blir lyckliga, varken det är plannerat eller inte.

    SvaraRadera
  13. Så case closed, alla har fått sagt sitt, risk för pajkastning annars!!


    Tack Madde och Jess, för era grattis :)!

    SvaraRadera
  14. I guess so... Men något man bör lära sig är att Kritik " även om det dårligt eller bra ". Trust me! Folk säger inte alltid till mig vad jag vill höra utan ibland få ta lite skit. Men mycket bättre att ta det och inte reagera på det. Eftersom då vissar man det och andra ser att tillåter dig själv bli påvekar... " Ja, då har den person delvis vunnit ". P.s Säger inte detta för elak eller något. Men jag hoppas det går bra allt för dig. ( Case is closed "

    SvaraRadera
  15. Jag säger i alla fall grattis och inget annat!!!
    Lägg upp massa bilder på den växande magen:D

    SvaraRadera