lördag 30 maj 2009

Godmorgon!

Vaknade ganska tidigt idag - var hungrig. Känns som man måste äta dygnet runt för att inte må illa, inte konstigt magen växer egentligen. Helst av allt önskar jag att jag kunde få somna om nu för jag är så otroligt trött.. Men nu är ju klockan snart 09. Strålande solsken ute också. Victor jobbar idag - han började 06 imorse, stackars krake. Han slutar 12 idag.

Sitter i mina tankar om att byta till wordpress istället.. men jag vet inte. Blogger är skitjobbigt för man kan inte lägga bilderna riktigt som man vill och det är bara jobbigt att lägga upp bilder. Sen är ju inte sidan riktigt hel så det ser bara fjuttigt ut. Det värsta är bara det att wordpress är väldigt avancerat för mig, fattar NADA (man kan välja svenska, men allt står väldigt luddigt och konstigt. Helén ska hjälpa mig (du som sa att wordpress var enkelt, skit på dig) - men den kvinnan har ju sju järn i elden varje dag och jag är inpulsiv och vill ha allt fixat på en gång. Dessutom vill jag inte raddera mina inlägg jag redan har, utan importera till den andra bloggen isåfall, men sånt där får jag nog skita i för det är lite överkurs för min del! Bara Helén som har tur att träffa människor som är datasnillen :D Matte hade ju kunnat hjälp mig men han är Gran Canaria det lilla monstret. Nemen.. va fasen... är jag bitter idag tro? Jaa, efter tre timmars sömn, och graviditetshormoner som åker upp och ner-skjutet 1 gång i kvarten... så jaaa.... jag är lite bitter, eller bitter jag är kanske lite trött.. Neh... jag radderar nog min wordpress och kör på blogger istället, det funkar ju faktiskt.... eller?? GAH beslutsångest....

Imorgon är det Mors Dag - det har ni inte glömt va? och ikväll är det Robinsonfinal - det ska ses..

Nu ska jag ge mina dogs mat och medicin, ska även ge mig själv och lill* tuss frukost igen, tuss kommer nog vara sumobrottare när h*n kommer ut, med tanke på hur mycket jag stoppar i mig varje dag *asg*
Pusshaj-fisk-gädda.

1 kommentar:

  1. Jag skita på mig men som sagt - du vet ju vad som händer när man skriver sånt till mig! HAHA.... Datasnillen - mmmm.... Undra ja om jag ska bara typ (18) citronpaj(er) till "mitt" datasnille så kanske jag kan be honom snällt mo han kan hjälpa dig? Haha... Som det är NU skulle jag aldrig VÅGA fråga! Ojojoj... Älskar dig! Puss puss

    SvaraRadera