tisdag 12 maj 2009

ARGH

Nu är jag flyförbannad... inte nog med att man har miljoner hormoner i kroppen just nu så bestämde sig min dator för att den inte ville leva längre, den går inte att starta, den är inte ens ett halvår gammal och jag har inte gjort något konstigt med den. Fick prata med en dryg stockholmare på HP som tyckte jag var jätte jobbig, han frågade efter en jävla massa nr och siffror som jag inte fattade ett skit av, då suckar den jävlen mitt i örat och säger att jag ska ringa elgigantens sup. Jaja, där fick jag iaf prata med en glad Mathias från Skåne, som började samtalet genom att säga, Jaha, vad fan ska vi göra åt det här då...? men han hade en jätte bra lösning (som tyvärr inte fungerade) Så nu ikväll får vi se om Victors arbetskamrat kan hjälpa mig. Förhoppningsvis kan han det, annars ska jag lämna in den på Elgiganten.

Har för övrigt ont i ryggen, är på dåligt humör och HUNGRIG, så panpizza - here i come.

Eftersom jag läser en massa bloggar och dem inte ligger i huvudet utan i favoriter på min dator så har jag inga bloggadresser - om ni undrar varför jag inte kommenterar. Använder Victors dator nu.

Ha en förjävla bra dag där ute i skitvädret.
Puss & Kram.

2 kommentarer:

  1. Hej Gullefjun!
    Du svär så min dataskärm blir alldeles röd och bara ryker. Det är inte lönsamt att skälla på döda ting.
    Apropå döda ting. Våran kompis Valle har gått bort. Sorgligt.

    SvaraRadera
  2. Hej på dig morfarfjutt! Nej, men det som förstör blir man fruktansvärt arg på, det vet väl du, även om du bara skäller på kommunister som sitter i kommunen.. sjukhuset eller dyl! Sorgligt att Valle har gått bort :(

    SvaraRadera