fredag 15 maj 2009

Bloggsjuk, och illamående!

Gah! Nu mår jag illa igen! Sedan är jag igång och bloggar ytterligare en gång till idag! Har blivit helt manisk tror jag! Ni vet Ärshlet? Eller ska jag säga monstret? Eller kanske fjärilen? Ja, ni vet iaf vad jag menar. Han valde att stanna kvar på grinden. Rörde sig inte en milimeter. Så när Victor kom hem kl 16:21, då BAD jag honom, snälla älskade du. Ta bort det där äcklet från våran grind. Han gjorde det väldigt fint med ett kvastskaft. Sedan satte han den på en buske istället.

På tal om älskling, här är en liten dialog som blev igår när Jessica 2 kom över, hon klampade in själv för Victor hade somnat och hörde inte knacket på dörren. MEN han vaknar av hundarna, vi möts alla tre i hallen:

Victor: (stora bruna råddjursögon tittar på mig) VAD ÄR KLOCKAN??
Jag: Halv åtta (Min blick: öhh vadårå?)
Victor: Men va FAN
Jag: Men vad är det?
Victor: Ja va fan tror du? Det är ju fredag idag.
Jag: Nej Victor det är torsdag, kolla här!!! (Visar almenackan)
Victor: Jaha, men det är väl skitsamma, jag har ju för fan försovit mig till jobbet, och skulle hämta Monique kl halv sju!
Jessica: (klappar händerna) HAHAHA, det här var skit kul, kan vi inte göra om det här?
Jag: (suck.....)
Victor: Men... jaha..

PS. Han somnade med jobbkläderna på i soffan... nu skrattar vi som fan åt det...DS.

Peace Out

2 kommentarer:

  1. Skönt att den är borta nu! Hihi - det är så kul o läsa om detta som hände med Virre - han är Virrig - lilla virriga virre! :) Älskar att du är igång o bloggar igen! Puss o kram - älskar dig!

    SvaraRadera
  2. Hoppar in o önskar go´morgon o en underbar dag! *Kramar om dig* Älskar dig!!!!!

    SvaraRadera