måndag 18 maj 2009

Godermorgon, eller nåt!

Har iofs varit vaken sedan klockan 06 imorse då Victors förbannade väckarklocka ringer en timma för tidigt. Som tur var somnade jag någon minut innan sju, för att sedan vakna av att dörrklockan ringer, och in kommer Helén, med en ruskig huvudvärk - hon hade sina sexiga glasögon på sig och såg rätt trött ut!

Vi hade ett mycket givande samtal. Mer kan jag tyvärr inte gå in på just nu, men jag ska berätta när vi har grejen bekräftad. Ingen av oss gillar detta, men båda har haft samma känsla om en sak, utan att tala om det för varandra. Gah, nu säger jag inte mer! Hihi, nu blir ni frestade att veta vad detta kan handla om :) Hihihi... vad kul det är...

Skitväder är det också. Vad ska man hitta på då. Hm.. har INGEN lust med att ligga ner idag. Så datorn kommer nog gå på högvarv, då blir det säkert blogginlägg efter blogginlägg. Men så är det ibland. Nu ska jag.. ja vad ska jag göra? Duscha kanske?

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar