fredag 22 maj 2009

Duschat!

Nu har jag duschat och faktiskt gjort mig iordning lite. Mår illa så in i baljan idag, och har nu riggat upp med Cola och apelsiner. Det hjälper rätt bra. Hörde att vindruvor och ramlösa ska vara bra också.. men det har jag inget hemma.

Börjar fundera på vad det är för väder ute egentligen..? Sol, spöregn? Åska? Ingen aning, någon mer som hört åska eller är det jag som hör i syne?

Förstår att många av er är nyfikna på min mage.. men kan tala om att det händer inte värst mycket där inne just nu, inte denna vecka iaf. Hänger ju inne på familjeliv där en del påstår att just V 12 är en spökvecka, det är då det berömda illamåendet ska avta, tröttheten, dessutom att magen inte växer. Illamåendet och tröttheten hänger i. Tröttheten kan ju vara för att jag mår så illa.. men det var längesedan jag fick en kväljning, fast jag fick iofs en i morse när jag "nös", men va fan.. man svimmar ju nån hundradels sekund när man nyser för jag fattade inte riktigt varför nysen helt plötsligt började avta.

Vet ni vad.. jag saknar Victor, på nåt sätt tror jag att man blir på nytt kär igen när man blir gravid, vet inte varför, men det liksom pirrar i hela min mage när han ringer och innan han kommer hem. Har gjort det i tre år. Men det är extra mycket nu. Det kanske beror på alla hormoner.

Nej nu ska jag sluta skriva. Men det är rätt skönt att låta fingrarna flöda så man får tänka på något annat än tråkigheterna som försigår just nu.

Ha det gott
Pusstja!

1 kommentar:

  1. Åh älskling! Haha - skrattar högt åt sitt inlägg... Humorn är tbx trots tråkigheter o shit! Har precis kommit från gymmet - ska duscha o sen äta... Får se när vi åker hem - Maja är galen - hon vill vara kvar en natt till... Vi hörs senare gumman, jag ska försöka få tag på Nicke - han sa att hn skulle komma idag men jag får inte tag på honom! Puss o kram - älskar dig sötis! P.s Du har väl röstat på mig idag hos Jonas? D.s

    SvaraRadera