onsdag 13 maj 2009

Hej Svejs!

Nu satte jag mig här för att få tänka på lite annat. JAG MÅR ILLA! Så skönt att få skriva ut det. hela magen bubblar just nu och är helt i uppror. För att det inte ska bli några missförstånd är det väl lika bra att skriva att det är värt varenda sekund.

Som en del av er kanske sett så blev det catfight på högsta nivå i mitt inlägg där jag berättar att jag och Victor väntar en liten knodd. Fick en fråga där jag tog illa vid mig, vart arg för att denne valde att vara anonym och dessutom inte ens förstod vad jag skrev, men nu har jag valt att lägga ner detta. Funderar till och med på att byta blogg, men vi får se. Kommer det mer spydiga kommentarer så blir det så!



Längtar efter att få datorn lagad så jag kan lägga ut bilder på min mage. Skulle egentligen till Markos, eller som Helén läste det "Maskros" för han skulle laga den. Men jag mår inte riktigt hundra och jag vill gärna vara med när min dator ska fixas..

Var tvungen att göra ett avbrott i skrivandet för min älskade farmor ringde mig, jag hade sökt henne för att tala om att hon ska bli gammelfarmor, och gissa om hon blev glad. Det var nästan så hennes energi var hos mig när jag hörde glädjen.. Pratar väldigt sällan med farmor, men när vi väl pratar så är det 2 h.

Ha en bra kväll alla!
Puss & Kram!

3 kommentarer:

  1. Tycker du ska ge ut din bloggadress till enbart dem som du vill ska läsa. så har jag gjort iaf. även om jag inte skriver så frekvent.. kram

    SvaraRadera
  2. Jo, men då måste jag starta en ny blogg och dessutom lösenordsskydda den... det är bara jobbigt.. jag får leva med att det kommer in en del nötter ibland =) Puss!

    SvaraRadera
  3. Ok, nu vill jag göra mig himmla klar om ett par saker. För det första kom inte jag hit för att förnerad folk eller uppröra dig. Det inte den typen av människa jag är.. Visste ej att du skulle ta det så hårt, för en lite frågan typ.. Men jag ber om " ursäkt då ". Och du behöver oroa dig för att skriva några " påhopp " som du kallar det igen. Eftersom tänkter inte komma hit längre eller läsa något eftersom jag ser ingen anledning att komma hit längre. Dessutom har inte varit här så ofta, men när såg du väntade barn vill man bara skriv " grattis ". Det är det sista jag har säga så... Ha ett bra liv! hejdå!!!

    SvaraRadera