fredag 8 maj 2009

Fundering...

Såg att Åke har namnsdag idag - det får mig att tänka på min gammla mattelärare - Jan-Åke, han är den bästa matteläraren jag har haft. Undrar hur han har det? Jag har inte sett han sen vi slutade nian. Då var troligen hans sista kommentar till mig "ahaa" och fingret upp i vädret. Han sa alltid så när vi hade lektion - han stod vid tavlan och pratade han medan hans skrev "roten ur 987=" (förklaring) --->



- Ahaa

Han vart nästan "mobbad" för det, men han var iaf bäst.

Nu ska jag få äta kebab, fruktansvärt gott.
Puss o kram skumbanan!

2 kommentarer:

  1. Hehe, Jan-Åke ja. Han är en person som kommer finnas kvar i minnet länge!

    SvaraRadera
  2. Jag får oxå dessa funderingar ibland om ens gamla lärare. Skulle faktiskt vara kul att få träffa dom igen. Ha en underbar lördag. Kram Madde

    SvaraRadera