onsdag 13 maj 2009

Lär känna din bloggvän, kan vi kalla den här listan… Hittade den hos Helén!


1. Hur gammal är du om fem år? 26 år

2. Vem var den sista du träffade? Älskling, och innan det min lille morfar

3. Hur lång är du? 171cm

4. Vilken var den senaste film du sett? Vågar jag skriva? Stefan & Krister

5. Vem ringde du sist? Mamma

6. Ditt senaste sms och till vem? Helén!

7. Vad är helgens planer? Göra två håruppsättningar och träffa Elin *wiiiieeeeee*

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, det är behagligare för fingrarna!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? I söndags

11. Vilken ögonfärg har du? Grön-brun

12. När vaknade du idag? 05:00, men somnade om ett par gånger...

13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, min egen.

14. Vilken är din favoritplats? Mitt hem.

15. Vilken plats föredrar du minst? Begravningar/sjukhus/tandläkarstolen

16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? På samma håla som nu.

17. Vad skrämde dig som barn? Var rädd för ganska mycket haha...

18. Vem fick dig att skratta senast? Min farmor

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej?

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar..

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 st

23. Hur många landskap har du bott i? 1, Närke

24. Har du någon gång spytt på någon? Nej, jag heter inte Helén Rydholm, HAHA =)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor o skor vinter – barfota sommar…

26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass? Choklad


28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala skulder och shoppa KLÄDER som jag bara älskar!

29. Tycker du om kinamat? Jaaaa

30. Tycker du om kaffe? Ja!

31. Vad dricker du till frukost? Fil

32. Sover du på någon särskilld sida? Rygg

33. Kan du spela poker? Jag är en jävel på poker.

34. Tycker du om att mysa? Jaaa, det är ju underbart.

35. Är du en beroendemännsiska? Ja, det tror jag.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, två stycken, fast en är död.

37. Vill du ha barn? JAA - en(tror jag, om det inte är fler) är på G nu.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, men är rätt begränsad där haha.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej och jag hoppas jag slipper....

40. Föredrar du havet eller pool? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat, och kläder.

42. Äger du dyra smycken? Nä…

43. Har du någongång testat narkotika? Nej

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Fruktgodis.

45. Vem är den roligaste människa du känner? Alla som man känner är ju roliga på olika sett, men gud är rätt rolig.

46. Välj ett ärr på din kropp? Blir nog bakom örat, efter en operation när jag var liten.. var öron barn.

47. Vad har du för ringsignal? Sunes sommar - när tåget kommer. "Ser du nåt tåg Karin? Inte jag heller, miljoner arbetslösa å ändå får dem hålla på!! Vart, vart e vi på väg Karin? Uhhh... Semester älskling.."

48. Har du kvar något klädesplagg från du var liten? Japp, en massa klänningar.

49. Flirtar du mycket? Haha.. med vem då? Victor, där behöver jag inte flirta!

50. Vart togs din profilbild? Köksbordet.

51. Kan du byta olja på bilen? Kan jag säkert men har aldrig behövt gjort det.

52. Har du fått fortkörningsböter? Nepp!

53. Vilken var den senaste bok du läste? Gömda

54. Läser du dagstidningen? Nerikes Allehanda

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men ska börja prenumenera på en korsordstidning tänkte jag.

56. Dansar du i bilen? Aa..

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rock klassiker

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett namn…

59. När var du i kyrkan senast? När Siw-Marie Andersson var i Kumla Kyrka och joddlade! Det var i sommras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar