måndag 18 maj 2009

Dusch och tighta jeans.

Jaha, då var man ute i duschen, duschade nog en halvtimma, frös så in i norden plus att jag var tvungen att packa in håret i lite hårinpackning! Efter det så blev det tre ton silkesdroppar och tre ton repair. Sen skulle jag då leta fram något klädesplagg, eftersom att det är kallt och ruggigt så tycker jag jeans passar bra. 2 st jeans hittade jag som jag iaf fick över höfterna. Dem sitter förbannat tight över magen. Så jag har knappen öppen. Har ett långt linne över så det syns inte =) Jag står i valet och kvalet om jag ska platta håret eller ha det i tofs... hmm... ja smink skiter jag i för det orkar jag ändå inte tvätta bort på kvällen - är ju så trött då. Farligt att lägga sig i soffan. Somnade till och med till mitt favoritprogram igårkväll och det är inte likt mig.

Nej, nu ropar badrummet på mig!

Hare gött!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar