söndag 24 maj 2009

Minimorötter!

Sitter i soffan och äter minimorötter, tror banne mig att det hjälper lite. *Våga hoppas?*

Med Bella så är det egentligen inget nytt, hon hade blivit lite sämre igen - då gav dem henne syrgas och plasma. Sen blev hon bättre igen. Nästa gång dem ringer måste jag kolla hur blodproven ser ut. För har inte dem ändras och hon inte blir bättre får vi nog ta ställning till hur vi ska göra. Usch vad jobbigt det blev nu.. Men vi får göra allt vi kan så länge det går och så länge Bella vill ha hjälp! Hon är ju faktiskt en kämpe.

Väntar på maten nu som Victor gör - det blir regnbåde och färskpotatis. Gott!

Heppåre..

3 kommentarer:

  1. Hej gumman. Får säga grattis än en gång till kommande bäbisen, när är det beräknat. oktober/november någon gång.? Guud va mysigt.
    Illamååendet är kasst, mådde bara illa i 2 veckor med Miio och inget nu, men det är juh heelt hemskt att må illa, men du ska se att det snart vänder och du klänner dig såå där mysig och fiin. ;) Syns magen ngt än.? Du får lägga upp magbilder sedan. ;D Kram emma

    SvaraRadera
  2. hej vännen, inte hörts på nåra dagar nu men jag hoppas att illamåendet kommer att avta så du kan njuta av graviditeten :) Tänkt på bella också och jag hoppas verkligen att den lilla räven blir bra.. man vill inte tänka på något annat.
    Finns om du vill prata och även annars såklart. kramar

    SvaraRadera
  3. JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!!

    SvaraRadera