tisdag 19 maj 2009

Glad!

Idag har jag varit med Annika (min granne) hela dagen, vi åkte till en SIA butik i Sköllersta där Annika köpte lite grejer. Jag köpte inget - allt var skitdyrt. Sedan åkte vi till RUMA i Kumla, där jag hittade massa saker =) Men köpte inget. Likt mig va? *NOT* Men jag försöker tänka lite ekonomiskt. Sedan åkte vi till Annika och fikade, sedan klippte jag henne. När jag kom hem väntades mat och en pressent som Victor köpt - en vågtång till håret! Är han inte underbar!
Du Jessica E!! Jag behövde inte slå mig ;)

Nu ska jag kolla runt lite på nätet!

Puss och kram!

4 kommentarer:

  1. Suerdag idag gumman! :) SÅ glad jag är för din skull att du mår bra! :D Puss - älskar dig!

    SvaraRadera
  2. härlig dag du verkar haft! :) älskar för övrigt SIA grejjer :D såå fint

    SvaraRadera
  3. Japp, en superdag idag tjejer :)

    Ja SIA är otroooooooligt snyggt... men inget man kan handla bara för att handla - då gäller det att spara =)

    Love ya!

    SvaraRadera
  4. hahah! du hade allt tur du!
    men du fick allt hota med att slå dig, han ville nog bara inte att de skulle hända ;)

    SvaraRadera