söndag 17 maj 2009

Lite sommarljus!


Hello. Nu har jag gjort lite slingor, eller ja, Victor hjälpte till också. Där jag inte såg. Måste faktiskt göra något med håret. Har inte gjort något med det på 7 mån, det är inte riktigt jag. Men vad fan. Så blir det ibland. Igår var Elin här. En klasskompis från waldorf, det var så kul att träffa henne, vi var rätt tighta i skolan. Nu sitter jag i solen och väntar på att håret ska bli klart. Jag ger håret en liten push genom att sitta i solen. Ja luddigt inlägg, men ha det bra. Puss.

5 kommentarer:

  1. Men Anna du ser ju ut som en liten Bunny kanin. Riktigt söt. Men det får ju inte bli för mycket slingor för då kan du ju övergå från kanin till en liten söt grävling. Jag pratade med din pappa Eje i lördags när vi jobbade på kvartersfotbollen. Han kom fram till mej och sa att vad gammal du har blivit. Hurså sa jag du som skall bli morfar skall väl inte säga någonting. Än du då som skall bli gammelmorfar det är ju gammalt. Roligt tycker jag att han kunde skämta om detta. Jag tycker det bevisar att han äntligen bryr sig. lycka till gullet. Hälsa och pussa Bella och Selma. Ge Viktor en kram.

    SvaraRadera
  2. FY! Vilken bild, ser ju nu att jag har gammalt smink och ser allmänt skitig ut.

    Lilla morfar... du är så rar, vad skulle jag tag mig till utan dig, även fast du är en moralkärring, men det kan jag leva med! Tycker också det är kul att pappa kunde prata om det, det gör mig jätte glad, jag hoppas innerligt att han vill träffa den lill* Selma slickar på HELA dig, Bella springer runt dina ben och slickar dig på fötterna! Victor kramar tillbaka! PUSS!

    SvaraRadera